Loverboy



mitulescu'yla berlin'de beraber yarıştıydık 'bal'la, onlar oyuncuları ve yönetmeni aldıydı biz de 'en iyi film'le altın ayıcığı kucakladıydık. 'if i want to whistle i whitle' bence güçlü ama bi yandan da kırık bi filmdi. yani mutilescu'nun senaryosunda ve bence biraz oyuncularında böyle bir boşluk var, ara ara kayıyor yani sırıtıyor, ya da işte ben anlamıyorum minimalizmden. ama düşkünlükte, güneylilikte falan sıkıntı yok. evvelki filmde yetiştirme yurdu vardı, bu filmde ise genç kızları 'sevgili' kılığında kandırıp avrupa'ya gece kulüplerinde çalışmaya (artık Allah ne verdiyse) yollayan bir çete içün iş bağlayan bitirim bir arkadaşın hikayesi. gastede okuduydum evvelce, filmi daha acıklı olmuş tabii. mitulescu yine sevdiği kardeşlerimizi oynatmış, george pistereanu luca, ada conteescu ablamız ise veli karakterlerine hayat vermişler efendim. corci'ye ben bi türlü ısınamadım ama ada ablamızın nevi şahsına münhasır bir tarzı var, bana tülin'i çağrıştırdı her nedense. maşallahı da var, 88'liymiş. yine mitulescu pampayı takibe aldık. en azından romanyalıdır, cannes görmüştür, gözünü 'aşağıdakiler'e çevirmiştir, iyidir be abi, bir boku de beğen ya...

Yorumlar

Alperen dedi ki…
Dönüp bakıyorum da film zevki açısından çok şey katmışsın bana Mustafa.
Şiirde Elyasa,sinemada sen,dün uzak ihtimali seyrettim sonunda bi şeyler eksik gibiydi.

Ama bu film caiz değil,kendimi tutup bunu izlemem inşallah:)
hanzalan dedi ki…
sana koymaz genco ya, halledersin o kismini, yobaz misin shirket'ci misin olum?
patlamışmısır dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eylül

Hakikati söylemek, toplumu savunmak

düğün ve nikahlara neden icabet etmiyorum