hisara selam olsun

 foto: muhammed cihad caner

peygamber efendimiz "aranızda selamı yayınız" demiş. cümleye selamla başlar, selamla bitiririz ondan mütevellit. olayımız selam, selamet. teslim olmak, salim olmak buralardan gelir hep.

nerdeyse yedi sene olmuş buralara gelip gideli, 559C'yi ev belleyeli. alışması güç oldu, ayrılması da güç olacak, zaman alacak. geçen yılları, yaşananları ve hiç olmayanları kelimelere dökmek epey zor.

benim naçizane arzum, son dersime girerek fiilen bitirdiğim talebelik hayatım dair şimdinin heyecanı ve hissiyatlarıyla bir not düşmek ve selam çakmak sadece.

beraber yaşadıklarımız, eylediklerimiz, kederlendiklerimiz, düşlediklerimiz, öfkelendiklerimiz, neşelendiklerimiz, sövdüklerimiz, ürattiklerimiz, düşlediklerimiz, tükettiklerimiz, yediklerimiz, konuştuklarımız, savaştıklarımız, içtiklerimiz, hissetiklerimiz için hepinize çok şey borçluyum, müteşekkirim.

benim için çok dönüştürücü, öğretici, ufuk açıcı bir macera oldu. zor oldu, haşin oldu. ama iyi de oldu. bunlar olmadan yaşamak da bir başka olacak. ama hafızaya güvenim tam. not düştüklerimizi hatırlayacak, hatırladıkça tebessüm edeceğim.

giderken adettendir, birbirimiz kırdıysak, istemeden incittiysek sormak, söylemek gerek. kötülerle kavgamız baki, ama iyilerimiz bizim için kıymetli, benden yana varsa bir hakkınız helal ediniz, benim de size hakkım geçtiyse helal-i hoş olsun.

cümleten Allaha emanet olunuz, dostlar, kardaşlar. vakit tamam, m'emin kaçar.

Esselamu aleykum ve rahmetullahi ve berekatuhu.

Yorumlar

Rümeysa Firdevs dedi ki…
aleykum selam. ağladım.
hanzalan dedi ki…
tanışıyo muyuz beatrice? who are you?
Rümeysa Firdevs dedi ki…
ya sorma benim böyle bir blog hesabım varmış da haberim yokmuş. adımı değiştirdim şimdi bişeye benzedi. neyse sonuç olarak öyle, ağladım. benim de dört ayım kaldı biliyon mu.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eylül

Hakikati söylemek, toplumu savunmak

düğün ve nikahlara neden icabet etmiyorum