sefer vakti


2007. daha tıfılız, lise yeni bitmiş, YADYOK'ta sürünüyoruz. işte bi yandan entegrasyon, bi yandan MAFM'yi tırmalıyoruz. hiç unutmam reha erdem söyleşisi vardı, daha böyle diz kırıp merdivenlere çömüp festival entelliğine yeni alışıyoz (ayıptır yerde oturulur mu hiç!)
telefon da arızalı tamirde, zati alalı 6 ay olmuş kullanmaya bile alışamamışım. meğerse biletim alınmış o akşam yolcuymuşum ama bunu bana 5-6 saat kala haber verdikleri için ufak çaplı bi OHAL olmuş, okulda tanıdık tanımadık herkes aranmış. hatta akşam da semih abi'nin sete gittiydim ordan. "yumurta"nın ilk sahneleri çekiliyor, galatasaray'da, sahafta. orda işte eve bi kontörlüden telefon ettim, izin alayım diye. meğerse aranıyormuşuz.
hasılı kelam apar topar bavulu topladık ertesi gün. böylelikle İHH namına ilk seferimiz 2007 ramazanında Bangladeş'e gerçekleşmiş oldu.
sonrası uzun; kongo, brezilya, arnavutluk, makedonya, kosova, azerbaycan, doğu timor vs.
derken yine, yeniden 2011 ramazanında bangladeş'e uçuyoruz.
ümmet bizi affetsin, niyetimize stratejik derinlik, tikimtonik açılım, neo-osmanlı emperyalizm falan bulaşmamıştır inşallah. en azından ben objektifimi temiz tutmaya çalışıcam. söz sümüklü çocuk çekmek yok.
bin selam!
ramazan mubarak!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eylül

Hakikati söylemek, toplumu savunmak

düğün ve nikahlara neden icabet etmiyorum