Allah büyük oğlum, harbiden!




sabah terasta kahve, sigara, kiseljak (abi buranin bi sodasi var inanamazsin, yok boyle bisi, st. pellegrion halt etmis, savas cikartabilirim onun icin) yapiyoruz. bu arada terasin fotografini bulamadim hala neyse.
aida akademiye basvuran ogrencilerden bahsediyor. burda sinav ciddi, birsuru mulakat, analiz, film cektirme, hatta psikolog raporu bile varmis. ben de dedim ki icimden en iyisi bu sinava gireyim, nasil olsa gecemem, boylece sinemayi da birakmak icin bahanem olur.
ulan kalktim masadan, bi baktim gmail'de kick the machine, ayiptir soylemesi bizim bankoklu joe'nun sirketinden. joe dedigim de gecen sene cannes'da Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives ile palm d'or alan apichatpong weerasethakul .iste is guc derken filmi yeni gormus seyretmis, bayilmis, 'siir' diyo, 'lovely' diyo, o ne deniz abi diyo, dalip gittim diyo. dedim joe dur abi kalbime incek, manyak misin. herif inanilmaz nazik, ince biri. bi sene evvel yolladiydim filmi dusun, ama hic yani unutmuyo falan da. zati filmi de hayal perdesi icin roportaj yaptigimda, gosterdigi muhabbetten yuz bulup yolladiydim. dusun adama maille sorulari attim, adam kendi sesiyle cevaplari kaydedip bana yollamisti. dedim yuh, insan misin. bizm gavatlar ornek alsin, bilge falan adam olsun.
hasili sagol joe, delikanli adammissin. bankok'tan delikanli cikmaz diyolardi, patlak lastik, seftali diyolardi; yalanmis.
Allah'im sen daha büyüksün, en büyüksün.
Harbiden!
Elhamdulillah.

Yorumlar

selim ka dedi ki…
beyler adam kıral

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eylül

Hakikati söylemek, toplumu savunmak

düğün ve nikahlara neden icabet etmiyorum