welcome to the sarajevo

jesam,
dobro dosli sarajevo
diyorlar burada, hos gelmissiniz hesabi, genel olarak zaten hep burdaymisiz, hic gitmemisiz durumu var zaten. hava tatli, ilik, sehir pek degismemis. bascarsija yine huzurlu, her gelisimde bir kosesini daha kesfediyorum buranin. simdilik bizim ofiste kaliyorum, ama burasi daha evce bir yer. pazartesi de yeni tuttugumuz daireye gecicem. orasi daha merkezde, tito caddesinde, eski bir binanin en ust kati, trip bir yer. bisiklet kiralamayi dusunuyorum burada. cogu yer duzayak zira. sonra da ufak ufa kosmaya baslariz heralde. hayirlisi bakalim.

guzel bi foto vardi gecen sefer cektigim ama bulamadim, winterbottom'un fragmaniyla idare edelim madem

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eylül

Hakikati söylemek, toplumu savunmak

düğün ve nikahlara neden icabet etmiyorum